Tuesday 18 November 2014

Hello junior !

Assalammualikum semua.
Masih ingat dengan entry sebelum ini?
Okay kalau haritu saya hanya cerita berkenaan serba sedikit latar belakang nya.
Jadi,harini saya akan memperkenalkan siapakah 'BELIAU' yang saya maksudkan dalam entry yang lepas.

TARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !


Ini lah dia BELIAU yang saya ceritakan dalam entry yg lepas.hihi.Nama sebenar beliau Noreen Natasha Binti Mohd Zawawi , berumur 21 tahun dan anak ke 3 dari 5 adik beradik. 

Haaaa.mcm mna? cantik kan kwn saya ni.hihi.Kulit dia putih pink tau.Dalam gamba je dah cantik belom jumpe depan2 lg.fuhhhh! bole tangkap cintan okay kalau saya ni lelaki.phewwwww.

Berbalik kepada hasil tangan Noreen,dia akan menerima tempahan crochet seawal sebulan hal ini kerana kengkangan masa bg nya untuk belajar.Dia akan membuat aktiviti lapangnya pada waktu cuti seperti sabtu dan ahad.Jadi,tempahan yang diterima adalah terhad.

Selain itu,Noreen juga menerima tempahan seperti hamper.Tempahan hamper kebiasaan nya akan diambil seawal seminggu atau dua minggu.Jadi,pada sesiapa yang berminat untuk tempah hamper boleh lah berhubung dengan Noreen :)


Ini merupakan antara hamper kecil yang Noreen buat.


Aktiviti lapang Noreen !








No comments:

Post a Comment